Friday, April 24, 2009

Nukilan rase pepagi buter....

Rase dah lama aku x tulis somethin...ye la orang x sihat cam nie lah...aku sebenarnyer x der ape2 nak tulis...but pepagi ni tangan gatal lak nak meluahkan perasaaan...2 je lah keje aku skrg.....
kekadang bile dah sakit nie....kire cam dugaan yang MAHA ESA yg aku x tahu nak gambarkan...sedih....marah....hampa...kecewa dan sewaktu dengan nyer....tapi aku REDHA...2 yg penting......
nasihat aku kalau la or sombody yg kena penyakit nie....yg penting sekali kena redha....kalau x kite x leh nak wake up dari kekecewaan....ambil lah mase skit but the important wake up again....baru lah badan sihat...kalau x merane badan...dah la sakit...ur soul lagi sakit.....
cite mati nie....ari2 pekataan 2 kat bibir aku...ye la kuase DIE....tapi kalau yg sihat 2 x der la nak ingat mati sebab sihat but wer're patient dah tau sakit nie...so itu jelah harapan kami.....tapi x tahu ler bile......
DAh bermacam wasiat/amanat aku dah tinggglkan kek my sis/.....kekadang die cakap too mush my will to seatle......biase ler tengah serabut.....
syukur gak lah....dah 5 tahun aku sakit...but rahmat tuhan kek aku...aku masih sihat even sakit...but the effect nyer aku dah rase...skit...skit....
oklah....nanti aku sentry some info....kire citer benar la....ingat TV3 je leh wat cite benar aku pun leh...wasalam kalau panjang umur jumpe next entry....

No comments:

Post a Comment